Репозиторій ВТЕІ
id: 31307
Назва: Художня література як невід’ємна складова навчання іноземної мови = Literature as an integral component of foreign language teaching
Автори: Лебедєва Н., Тимкова В., Лапатанова В.
Ключові слова: література, EFL, мовні навички, міжкультурна компетентність, критичне мислення
Дата публікації: 2025-06-09 11:17:35
Останні зміни: 2025-06-09 11:17:35
Рік видання: 2025
Аннотація: У статті розглядається важливість літератури в навчанні англійської мови як іноземної (EFL) і її роль як джерела автентичних текстів у мовній навчальній програмі. Автори підкреслюють, що література не лише збагачує словниковий запас учнів, а й сприяє розвитку чотирьох основних мовних навичок: читання, письма, аудіювання та говоріння. Дослідження показують, що використання різних літературних жанрів, таких як романи, оповідання, драми та поезія, може підвищити мотивацію учнів і зробити процес навчання більш цікавим і ефективним. Література надає можливість учням досліджувати різні культури та емоції, що сприяє розвитку їхньої міжкультурної комунікативної компетентності. Вона також стимулює критичне мислення, дозволяючи учням аналізувати та обговорювати соціальні питання, що виникають у текстах. Використання коротких оповідань та поезії в класі EFL є особливо корисним, оскільки ці жанри легкі для сприйняття і заохочують учнів до активного читання. Автори підкреслюють, що вибір літературних творів має бути адаптований до рівня знань учнів, їхніх інтересів та віку, щоб забезпечити максимальну ефективність навчання. Вони закликають вчителів використовувати літературу як інструмент для розвитку мовних навичок та культурної обізнаності, підкреслюючи, що література є не лише засобом навчання, а й важливим елементом розвитку творчих та аналітичних здібностей учнів. Стаття містить рекомендації щодо інтеграції літератури в навчальний процес, що може суттєво покращити результати навчання.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31307
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Журнал крос-культурної освіти. 2025. № 5. С. 46-55
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31307.pdf Розмір : 1106439 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити