Репозиторій ВТЕІ
id: 31349
Назва: Удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємств ресторанного бізнесу (за матеріалами фізичної особи-підприємця Надьожиної Тетяни Євгеніївни, суші-бар «Бомба-ракета», м. Хмільник, Вінницька обл.)
Автори: Войціцька В.
Ключові слова: ресторанни бізнес, маркетинг, маркетингове управління, маркетингові дослідження, маркетингова діяльність, маркетингові комунікаії.
Дата публікації: 2025-08-05 12:22:39
Останні зміни: 2025-08-05 12:22:39
Рік видання: 2025
Аннотація: У кваліфікаційній роботі визначено сутність, цілі та завдання маркетингової діяльності в ресторанному бізнесі; встановлено основні складові комплексу маркетингу та особливості маркетингового управління в ресторанному бізнесі; розроблено організаційно-економічну характеристику суші-бару «Бомба-Ракета»; проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовища суші-бару та оцінити ефективність його маркетингової діяльності; розроблено стратегічні напрямки удосконалення маркетингової діяльності суші-бару; обґрунтовано вибір ефективних інструментів маркетингових комунікацій для суші-бару «Бомба-Ракета».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31349
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 60 с.
Розташовується в колекціях: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31349.pdf Розмір : 9137762 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити