Репозиторій ВТЕІ
id: 31350
Назва: Управління лояльністю споживачів у сфері ресторанного бізнесу (за матеріалами Фізичної особи-підприємця Алекперової Любові В`ячеславівни, кав`ярня «7 Cups», м. Одеса)
Автори: Драчинська К.
Ключові слова: ресторанний бізнес, споживачі, лояльність споживачів, система лояльності, програма лояльності.
Дата публікації: 2025-08-05 12:27:55
Останні зміни: 2025-08-05 12:27:55
Рік видання: 2025
Аннотація: У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні підходи до поняття та сутності лояльності споживачів у ресторанному бізнесі; досліджено існуючі методи та інструменти управління лояльністю клієнтів, зокрема у сфері ресторанного господарства; проведено організаційно-економічний аналіз діяльності кав’ярні «7 Cups» з акцентом на чинники, що впливають на лояльність споживачів; оцінено ефективність існуючої програми лояльності ресторанного підприємства та її вплив на конкурентоспроможність підприємства; розроблено рекомендації щодо вдосконалення програм лояльності, спрямовані на підвищення рівня задоволеності клієнтів і зміцнення позицій кав’ярні «7 Cups» на ринку; запропоновано практичні заходи з впровадження розроблених рекомендацій у діяльність ресторанного підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31350
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 69 с.
Розташовується в колекціях: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31350.pdf Розмір : 9029178 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити