Репозиторій ВТЕІ
id: 31357
Назва: Неймінг і його вплив на імідж закладу ресторанного господарства (за матеріалами Фізичної особи-підприємця Місюри Інни Сергіївни, ресторан «Bon Appetite», м. Миколаїв)
Автори: Петрова С.
Ключові слова: ресторанний бізнес, неймінг, назва закладу, фірмовий стиль, імідж, концепція закладу
Дата публікації: 2025-08-05 13:56:10
Останні зміни: 2025-08-05 13:56:10
Рік видання: 2025
Аннотація: У кваліфікаційній роботі ̶досліджено поняття, функції та значення неймінгу в індустрії гостинності; проаналізовано його вплив на формування іміджу закладу ресторанного господарства; охарактеризовано діяльність ресторану «Bon Appetite»; оцінено відповідність назви концепції закладу; розроблено рекомендації щодо покращення неймінгу з метою підвищення іміджу ресторану; запропоновано маркетингові інструменти, які можуть посилити ефективність впливу назви на споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31357
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 59 с.
Розташовується в колекціях: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31357.pdf Розмір : 5547616 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити