Репозиторій ВТЕІ
id: 31367
Назва: Удосконалення управління комунікаційною політикою підприємств індустрії гостинності (за матеріалами Фізичної особи-підприємця Пітиляка Василя Васильовича, садиба «Гуцулка», с. Шешори, Косівський р-н, Івано-Франківська обл.)
Автори: Михайло Мельничук
Ключові слова: комунікаційна політика, індустрія гостинності, маркетингова діяльність, реклама, інструменти маркетингу
Дата публікації: 2025-08-05 14:19:16
Останні зміни: 2025-08-05 14:19:16
Рік видання: 2025
Аннотація: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню управління комунікаційною політикою підприємств індустрії гостинності на прикладі садиби «Гуцулка». У першому розділі розкрито теоретико-методичні основи комунікаційної політики, її сутність, значення та особливості реалізації в умовах підприємств сфери гостинності. Другий розділ містить аналіз діяльності садиби «Гуцулка», представлено її організаційно-економічну характеристику та оцінено ефективність реалізації чинної комунікаційної політики. Виокремлено сильні сторони, проблеми та недоліки в існуючій системі маркетингових комунікацій.
У третьому розділі запропоновано конкретні шляхи удосконалення управління комунікаційною політикою садиби, зокрема покращення маркетингової діяльності, активніше використання цифрових каналів комунікації та підвищення привабливості бренду серед цільової аудиторії. Обґрунтовано ефективність запропонованих заходів з позиції розвитку конкурентоспроможності туристичного об’єкта.
У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження та надано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності комунікаційної політики підприємств індустрії гостинності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31367
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2025. 55 с.
Розташовується в колекціях: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31367.pdf Розмір : 6518414 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити