Репозиторій ВТЕІ
id: 31385
Назва: Якість обслуговування споживачів туристичних послуг та шляхи її підвищення (за матеріалами фізичної особи-підприємця Кіяшко Тетяни Юріївни, туристична агенція «Verona-tour», м. Вінниця)
Автори: Діброва А.
Ключові слова: обслуговування споживачів, туристичні послуги, туризм, туристична агенція
Дата публікації: 2025-08-06 11:57:26
Останні зміни: 2025-08-06 11:57:26
Рік видання: 2025
Аннотація: Мета дослідження – проаналізувати сучасний стан якості обслуговування споживачів туристичних послуг, визначити основні проблеми та шляхи її вдосконалення на прикладі діяльності туристичної агенції «Verona-tour», а також розробити практичні рекомендації для підвищення ефективності обслуговування клієнтів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31385
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 52 с.
Розташовується в колекціях: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31385.pdf Розмір : 4558599 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити