Репозиторій ВТЕІ
id: 31390
Назва: Особливості формування бренду туристичного підприємства та шляхи його розвитку (за матеріалами Приватного підприємства «Інтурист-Вінниця», м. Вінниця)
Автори: Шушкова К.
Ключові слова: туристичне підприємство, бренд, розвиток, туризм, господарювання
Дата публікації: 2025-08-06 14:14:36
Останні зміни: 2025-08-06 14:14:36
Рік видання: 2025
Аннотація: Метою кваліфікаційної роботи є бренду туристичного підприємства, особливостей його формування та розвитку, з урахуванням реалій сучасних умов господарювання.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31390
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 50 с.
Розташовується в колекціях: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31390.pdf Розмір : 5265109 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити