Репозиторій ВТЕІ
id: 31399
Назва: Соціальні мережі як засіб просування туристичного підприємства(за матеріалами Приватного підприємства «Інтурист-Вінниця», м. Вінниця)
Автори: Булай А.
Ключові слова: Туристичне підприємство, соціальні мережі, SMM-стратегії, засіб просування, ПП «Інтурист-Вінниця»
Дата публікації: 2025-08-06 15:15:46
Останні зміни: 2025-08-06 15:15:46
Рік видання: 2025
Аннотація: У роботі розкрито поняття та класифікацію соціальних мереж; визначено вплив соціальних мереж на розвиток туристичного бізнесу; охарактеризовано організаційно-економічну складову діяльності ПП «Інтурист-Вінниця»; здійснено аналіз використання соціальних мереж підприємством; розроблено пропозиції щодо вдосконалення SMM-стратегії ПП «Інтурист-Вінниця»; оптимізовано таргетовану рекламу та контент-маркетинг для підвищення ефективності просування; оцінено ефективність запропонованих заходів щодо покращення маркетингової діяльності підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31399
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 47 с.
Розташовується в колекціях: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31399.pdf Розмір : 5418985 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити