Репозиторій ВТЕІ
id: 31420
Назва: Підвищення якості обслуговування споживачів в закладах ресторанного бізнесу(за матеріалами Фізичної особи-підприємця Лященко Оксани Вікторівни, ресторан «Cherry Lake», м. Вінниця)
Автори: Cавчук Д. С.
Ключові слова: якість, обслуговування, споживачі, ресторанний бізнес, інновації
Дата публікації: 2025-08-07 10:05:25
Останні зміни: 2025-08-07 10:05:25
Рік видання: 2025
Аннотація: У кваліфікаційній роботі досліджено якість як визначальний фактор задоволення потреб споживачів продукції та послуг ресторанного бізнесу. Розкрито та охарактеризовано особливості обслуговування споживачів. Визначено та охарактеризовано чинники впливу на якість обслуговування. Проаналізовано фінансову та господарську діяльність ресторану «Cherry Lake». Проведено оцінку якості обслуговування у досліджуваному закладі. Визначено рекомендації щодо розробки стратегії підвищення якості обслуговування у ресторані «Cherry Lake». Удосконалено методи управління персоналом у досліджуваному закладі.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31420
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ, 2025. 48 с.
Розташовується в колекціях: 2025/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31420.pdf Розмір : 5036765 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити