Репозиторій ВТЕІ
id: 31439
Назва: Системний підхід до оцінювання синергійного ефекту від реалізації маркетингової стратегії міжнародної диверсифікації бізнесу=A systematic approach to the evaluation of the synergistic effect of the implementation of the marketing strategy of international
Автори: Танасійчук А. М., Сіренко С. О., Середницька Л. П.
Ключові слова: аграрна продукція, диверсифікація, маркетингова стратегія міжнародної диверсифікації, маркетинговий механізм управління діяльністю підприємства
Дата публікації: 2025-09-22 17:03:15
Останні зміни: 2025-09-22 17:03:15
Рік видання: 2019
Аннотація: Обґрунтовано застосування системного підходу до оцінювання синергійного ефекту від реалізації маркетингової стратегії міжнародної диверсифікації бізнесу на основі визначення ефективного напряму диверсифікації. Розроблено метод розширення видів діяльності аграрного підприємства, зокрема, перерозподілу виробничих підрозділів між окремими продуктовими групами, яка визначає витрати і обсяги виробництва постачальника, витрати й обсяги виробництва виробника, витрати на оборотні активи постачальника й виробника. Запропонована апробація даного методу на прикладі аграрного підприємства дала можливість зробити висновок про доцільність застосування маркетингової стратегії міжнародної диверсифікації з метою генерації максимального фінансового потоку підприємства
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=31439
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 5. С. 233-238
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 31439.pdf Розмір : 598186 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити