Репозиторій ВТЕІ
id: 26159
Назва: Особливості позиціонування туристичного продукту з урахуванням сегментації ринку в системі управління підприємством
Автори: Кізюн А.Г.
Ключові слова: сегментація туристичного ринку, стратегія позиціонування туристичного продукту, споживачі туристичного продукту, «карти споживчого сприйняття».
Дата публікації: 2021-01-13 11:47:03
Останні зміни: 2021-01-13 11:47:03
Рік видання: 2015
Аннотація: В статті розглянуті особливості сегментації туристичного ринку,
проаналізований вплив туристичного ринку на вибір використання різних
стратегій позиціонування туристичного продукту, розглянутий зв’язок
конкурентної переваги туристичного товару та позиції продукту, зроблений
акцент на нішове позиціонування і сегментаційний розподіл ринку
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26159
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: збірник наукових праць ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Вінниця: ВРВ ВТЕІ КНТЕУ, 2015. Ч. 2. С. 278-285
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26159.pdf Розмір : 323474 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити