Репозиторій ВТЕІ
id: 26567
Назва: Управління інноваціями на основі розвитку партнерських відносин підприємства
Автори: Головчук Ю.О., Стадник В.В.
Ключові слова: рекламна кампанія, реклама, стратегія, партнерські відносини, маркетинг, управління
Дата публікації: 2021-02-01 10:58:39
Останні зміни: 2021-02-01 10:58:39
Рік видання: 2020
Аннотація: Обґрунтовано теоретичні та науково-методичні основи управління інноваціями та розбудовою інноваційного потенціалу промислового підприємства на основі розвитку партнерських відносин. Подано рекомендації для практичного використання методів маркетингу взаємодії у процесах формування й реалізації інноваційного потенціалу підприємства співвідносно його конкурентних стратегій. Для тих, хто цікавиться проблемами управління інноваційною діяльністю підприємств – викладачів, науковців, керівників підприємств, органів державного управління, студентів економічних спеціальностей.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26567
Тип видання: Монографія (видана в Україні)
Видавництво: : монографія. Кам’янець-Подільський : ТОВ «Друкарня «Рута», 2020. 232 с.
Розташовується в колекціях: Монографії/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26567.pdf Розмір : 3189237 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити