Репозиторій ВТЕІ
id: 26573
Назва: Дослідження ринку product placement у ракурсі Україна - світ
Автори: Головчук Ю.О.
Ключові слова: product placement, реклама, ринок, споживач, продукт, фільм
Дата публікації: 2021-02-01 11:39:32
Останні зміни: 2021-02-01 11:39:32
Рік видання: 2019
Аннотація: Стаття присвячена дослідженню ефективності використання інструменту
product placement. У статті розкрито сутність Product Placement, як
інструменту психологічного впливу на поведінку споживачів. Визначено тренди
розвитку Product Placement, їх напрямки та динаміку.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26573
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Соціально-політичні. економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: збірник наукових праць VІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ. 2019. Ч. 3. С. 101-108
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26573.pdf Розмір : 496962 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити