Репозиторій ВТЕІ
id: 26580
Назва: Методологічні особливості формування конкурентних бізнес-стратегій
Автори: Головчук Ю.О.
Ключові слова: бізнес-стратегія, маркетинг, реклама
Дата публікації: 2021-02-01 14:46:24
Останні зміни: 2021-02-01 14:46:24
Рік видання: 2020
Аннотація: У глобальному економічному середовищі кожен суб’єкт господарювання має обрати ті способи поведінки на ринку, які б забезпечили його життєздатність у тривалій перспективі. Обґрунтування такого типу поведінки відноситься до сфери стратегічного менеджменту і має втілюватися у конкурентних стратегіях, в основі яких – здатність підприємства формувати певного типу конкурентні переваги. Теоретичний фундамент вибору конкурентних стратегій з урахуванням здатності підприємства формувати конкурентні переваги закладено М. Портером, який запропонував для аналізу цієї здатності на макрорівні досліджувати п’ять сил конкуренції за складовими так званого «національного ромба», а на рівні підприємства – використовувати «ланцюжок прирощення споживчої цінності».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26580
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Актуальні проблеми економіки та управління: теоретичні і практичні аспекти : тези доп. VI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Хмельницький, 14-16 трав. 2020 р.). Хмельницький, 2020. С. 216-218
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26580.pdf Розмір : 267536 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити