Репозиторій ВТЕІ
id: 26582
Назва: Теоретико-методичні засади впровадження зеленого маркетингу в умовах екологічних викликів
Автори: Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О.
Ключові слова: зелений маркетинг, екологія, маркетинг, реклама
Дата публікації: 2021-02-01 14:54:07
Останні зміни: 2021-02-01 14:54:07
Рік видання: 2020
Аннотація: Маркетингова теорія як система наукових знань сформувалася до середини минулого століття. Проте на початку 80-х рр. ХХ ст. поняття маркетингу зазнало низку змін, названих «кризою сорокаріччя» маркетингу. Маркетинг як теорія та ринкова практика плавно перейшов від орієнтації на виробництво до орієнтації на продажі й відповідно безпосередньо на споживача. Сучасні реалії функціонування економік світу вимагають всебічного врахування потреб та мотивів, висловлених і невисловлених бажань споживачів. Так, вже на початку 2000-х рр. поняття маркетингу відносин (взаємовідносин, а іноді – маркетинг взаємодій) здобуло змістовне визначення та міцно увійшло в життя. Структурну вісь маркетингу відносин відображає поняття Customer Relationship Management («управління взаємовідносинами з клієнтом»). CRM – це модель взаємодії, побудована на теоретичному постулаті, за яким центром всієї філософії бізнесу є клієнт, а ключовими напрямами діяльності компанії виступають заходи щодо забезпечення ефективного маркетингу продажів й обслуговування клієнтів. Виокремлення зазначених провідних бізнес-цілей включає збір, аналіз інформації про споживачів, партнерів, постачальників, а також про внутрішні процеси компанії 76. Функції для підтримки цих бізнес-цілей охоплюють продажі, маркетингові програми, підтримку споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26582
Тип видання: Монографія (видана в Україні)
Видавництво: Особливості соціально-економічного поступу національної економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів : колективна монографія. Трускавець : Посвіт, 2020. С. 48-56
Розташовується в колекціях: Монографії/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26582.pdf Розмір : 812487 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити