Репозиторій ВТЕІ
id: 27213
Назва: Концептуальні основи формування бренду в закладах ресторанного господарства
Автори: Постова В.В.
Ключові слова: бренди, заклади ресторанного господарства, маркетингові стратегії, реклама
Дата публікації: 2021-09-22 09:35:44
Останні зміни: 2021-09-22 09:35:44
Рік видання: 2021
Аннотація: Проаналізовано концептуальні основи формування бренду в закладах ресторанного господарства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27213
Тип видання: Стаття у нефаховому виданні
Видавництво: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України : зб. наук. пр. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 14-16 верес. 2021 р. Вінниця, 2021. Ч. 3. С. 226-238
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27213.pdf Розмір : 483566 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити