Репозиторій ВТЕІ
id: 27876
Назва: Управління продажем та мерчандайзинг = Sales management and merchandising
Автори: Середницька Л.П.
Ключові слова: концепції викладки товарів, мотивація персоналу, планування продажу, взаємовідносини з клієнтами, асортимент товарів
Дата публікації: 2022-09-07 15:16:49
Останні зміни: 2022-09-07 15:16:49
Рік видання: 2021
Аннотація: Метою вивчення дисципліни «Управління продажем та мерчандайзинг» є підготовка здобувачів освіти до рівня, за допомогою якого вони здатні оволодіти методами вивчення організації системи управління продажем на вітчизняних підприємствах, упровадження інструментів мерчандайзингу на підприємствах роздрібної торгівлі та здобуття практичних навичок прийняття рішень щодо вибору стратегії продажу й умінь застосування гнучких інструментів мерчандайзингу безпосередньо в місцях кінцевого продажу продукції.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27876
Тип видання: Методичні вказівки
Видавництво: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2021. 40 с.
Розташовується в колекціях: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27876.pdf Розмір : 391924 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити