Репозиторій ВТЕІ
id: 27882
Назва: Психологічні особливості навчальної мотивації студентів-перекладачів різної форми навчання
Автори: Шостак У.
Ключові слова: майбутні перекладачі в торговельно-економічній сфері, навчальна мотивація, державна та контрактна форми навчання, заклад вищої освіти, психолого-педагогічний експеримент
Дата публікації: 2022-09-08 15:44:26
Останні зміни: 2022-09-08 15:44:26
Рік видання: 2021
Аннотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми професійної мотивації. Установлено, що мотивація – це сукупність особистісних та ситуативних факторів, які спонукають до активності (діяльності) людини. Проаналізувавши отримані дані, нами було з’ясовано, що навчальна мотивація студентів-перекладачів різної форми навчання дещо відрізняється. Тобто, у студентів державної форми навчання домінує мотив «Набуття знань» 70 %. Що стосується студентів контрактної форми навчання, то в даної групи досліджуваних домінує мотив «Отримання диплому» 54 %. У результаті дослідження були виявлені не тільки відмінності в навчальній мотивації майбутніх перекладачів у торговельно-економічній сфері, а й багато спільного.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27882
Тип видання: Стаття у наукових фахових виданнях України
Видавництво: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 4 (108). С. 297-307
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27882.PDF Розмір : 5898131 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити