Репозиторій ВТЕІ
id: 29164
Назва: Моніторинг маркетингового середовища діяльності підприємства на ринку (за матеріалами ТОВ «Гніванський гранітний кар`єр», м. Гнівань, Вінницька область)
Автори: Падафа В.
Ключові слова: середовище, мікросередовище маркетингу, макросередовище маркетингу
Дата публікації: 2023-12-26 13:55:15
Останні зміни: 2023-12-26 13:55:15
Рік видання: 2023
Аннотація: Мета дослідження – обґрунтування, узагальнення теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи моніторингу маркетингового середовища та покращення маркетингової діяльності ТОВ «Гніванський гранітний кар’єр». Об’єктом дослідження є сукупність економічних явищ і процесів у сфері дослідження маркетингового середовища. Предметом дослідження є процес дослідження впливу зовнішнього середовища на маркетинг підприємства на основі відкритої (легальної) інформації. Теоретичною та методологічною основою дослідження послужили праці вітчизняних і закордонних фахівців в області управління, маркетингу та інформаційних технологій. Основу методології дослідження склали теорії конкуренції, маркетингу, маркетингових досліджень, поведінки споживачів. У процесі роботи застосовувалися економіко-статистичні методи збору та обробки інформації, анкетування, експертні оцінки, методи порівняльного та системного аналізу. Інформаційною базою дослідження є закони України, що регулюють діяльність підприємств, статистичні та довідкові матеріали; сучасні монографії і статті в спеціальній періодичній літературі, у тому числі в Internet; аналітичні розробки маркетингових агентств, а також досвід фахівців-практиків в області досліджень впливу маркетингового середовища підприємства. Частина доказової бази була отримана на основі результатів польового маркетингового дослідження, проведеного автором у рамках роботи. Наукова новизна одержаних в ході дослідження результатів полягає обґрунтуванні теоретико-методологічних та практичних положень моніторингу маркетингового середовища. Практична цінність одержаних результатів полягає у їх подальшому використанні для покращення моніторингу маркетингової діяльності підприємства задля зміцнення ринкових позицій.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29164
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 65 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29164.pdf Розмір : 6008351 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВТЕІ

Збільшити