Репозиторій ВТЕІ
id: 29192
Назва: Маркетингова товарна політика = Мarketing commodity policy
Автори: Поліщук І.І., Середницька Л.П.
Ключові слова: товарна політика, ціна, стратегії, маркетинговий сервіс
Дата публікації: 2024-01-25 14:59:59
Останні зміни: 2024-01-25 14:59:59
Рік видання: 2023
Аннотація: Мета вивчення дисципліни - сформувати у здобувачів вищої освіти систему спеціальних знань, професійних навичок щодо розробки та впровадження ефективних маркетингових товарних стратегій, товарної програми маркетингу, вивчення закономірностей дослідження товарного ринку, здійснення комерційних зв’язків, раціонального просування товару від виробника до споживача; розробки організаційних та економічних заходів зниження ступеня комерційного ризику на підприємствах у ринкових умовах.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29192
Тип видання: Робоча програма
Видавництво: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2023. 26 с.
Розташовується в колекціях: Робочі програми/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29192.pdf Розмір : 986526 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити