Репозиторій
ВТЕІ
ВХІД
English
|
Українська
ГОЛОВНА
ЗА РОКАМИ
КОЛЕКЦІЇ
ЗА ВИДАМИ
ЗА КАФЕДРАМИ
ПОШУК
МІСІЯ
RSS
Колекція: 2020
статистика
1
КОД
НАЗВА ВИДАННЯ
АВТОР(и)
РІК
РЕЙТ
28238
Інтерпретація підтекстових смислів у процесі перекладу художнього твору
Раінчук І.В.
2023-02-17
10
28237
Формування стратегії просування бренду підприємства на високотехнологічному ринку (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІПЕРХОСТИНГ», с. Северинівка, Жмеринський район, Вінницька область)
Пневський В.В.
2023-02-17
6
28236
Маркетингові технології у бренд-менеджменті підприємства (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «ГТДС ГРУП», м.- Вінниця)
Касьяненко А.С.
2023-02-17
7
28235
Маркетинговий аналіз діяльності підриємства на ринку (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНЬКОВЕЦЬКИЙ СИРЗАВОД», смт. Віньківці)
Панькова С.М.
2023-02-17
6
28234
Концепція бренд-менеджменту оптових торговельно-посередницьких підприємств в умовах маркетингової орієнтацї (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДТРЕЙД 14», м. Хмельницький)
Кірпа Ю.О.
2023-02-17
6
28233
Розвиток маркетингового потенціалу підприємства (за матеріалами приватного підприємства «ГОЛД МАСТЕР», м. Вінниця)
Зелінський М.І.
2023-02-17
5
1