Репозиторій ВТЕІ
Колекція: 2020
1
КОД НАЗВА ВИДАННЯ АВТОР(и) РІК РЕЙТ
28238 Інтерпретація підтекстових смислів у процесі перекладу художнього твору Раінчук І.В. 2023-02-17 10
28237 Формування стратегії просування бренду підприємства на високотехнологічному ринку (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІПЕРХОСТИНГ», с. Северинівка, Жмеринський район, Вінницька область) Пневський В.В. 2023-02-17 6
28236 Маркетингові технології у бренд-менеджменті підприємства (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «ГТДС ГРУП», м.- Вінниця) Касьяненко А.С. 2023-02-17 7
28235 Маркетинговий аналіз діяльності підриємства на ринку (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІНЬКОВЕЦЬКИЙ СИРЗАВОД», смт. Віньківці) Панькова С.М. 2023-02-17 6
28234 Концепція бренд-менеджменту оптових торговельно-посередницьких підприємств в умовах маркетингової орієнтацї (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДТРЕЙД 14», м. Хмельницький) Кірпа Ю.О. 2023-02-17 6
28233 Розвиток маркетингового потенціалу підприємства (за матеріалами приватного підприємства «ГОЛД МАСТЕР», м. Вінниця) Зелінський М.І. 2023-02-17 5
1