Репозиторій ВТЕІ
id: 26386
Назва: Маркетингові дослідження як основа розробки маркетингової стратегії підприємства
Автори: Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О., Середницька Л.П.
Ключові слова: маркетингові дослідження, ефективність, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія
Дата публікації: 2021-01-20 13:14:35
Останні зміни: 2021-01-20 13:14:35
Рік видання: 2020
Аннотація: У статті розглянуто сутність та класифікацію маркетингових досліджень, які зумовлюють подальшу ефективність роботи підприємств. Підкреслено важливість проведення маркетингового дослідження при формуванні маркетингової стратегії підприємства. Визначено, що від рівня ефективності маркетингової стратегії залежить прибутковість підприємства. Насамперед, маркетингова стратегія формується для створення конкурентних переваг на ринку. Саме маркетингові дослідження відіграють важливу роль при виявлені факторів, що загрожують підприємству. Але для максимально об’єктивної оцінки результатів дослідження потрібно провести якісний збір та аналіз інформації, а також визначити правильну мету і методи збору інформації. Саме це забезпечить достовірність та повноту інформацію і дозволить правильно прийняти рішення в тому чи іншому питані. Проведення маркетингового дослідження може забезпечити: отримання переваги над конкурентами, зниження фінансового ризику, визначення ставлення покупців до товару підприємства, спостереження за змінами на ринку та реагування на них, координацію ринкової і товарної стратегій, надання оцінки власній підприємницькій діяльності тощо. Зроблено висновки щодо впливу використання маркетингових досліджень з позиції сучасного стану українського ринку та отримання прибутку як результату господарської діяльності підприємств.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26386
Тип видання: Стаття у закордонних наукових виданнях
Видавництво: Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. 2020. Vol. 8, № 3. Р. 72-74
Розташовується в колекціях: Статті/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26386.pdf Розмір : 2748323 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити