id: | 26442 |
---|---|
Назва: | Огляд структурних елементів організаційної системи вищої освіти США |
Автори: | Гаврилюк Н. М. |
Ключові слова: | професійна компетентність, професійна діяльність, вища школа, освіта в США |
Дата публікації: | 2021-01-22 15:56:43 |
Останні зміни: | 2021-01-22 15:56:43 |
Рік видання: | 2019 |
Аннотація: | Навчальний процес в університетах США характеризується індивідуальним підходом до студентів. На основі опрацьованої літератури можемо стверджувати, що існують певні аспекти індивідуального підходу до студентів в університетах США: 1) свобода у часовому просторі, виділеному на вивчення дисциплін; 2) неможливість перейти до наступної теми, якщо попередня не була достатньо засвоєна; 3) складання навчальної програми самим студентом під методичним керівництвом викладача; 4) зосередження на лекції як не на основному методу отримання інформації, а на як ознайомлені з інформацією, яка б спонукала студентів до самостійного її подальшого пошуку. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26442 |
Тип видання: | Стаття у закордонних наукових виданнях |
Видавництво: | Problèmes et perspectives d`introduction de la recherche scientifique innovante : collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ» avec des matériaux de la conférence scientifique et pratique internationale, 29 novembre, Bruxelles, 2019. Vol. 5. P. 35-39 |
Розташовується в колекціях: | Статті/ Видання інших установ/ |
Ким внесений: | Адміністратор |
Файл : 26442.pdf Розмір : 2825496 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний | |
|