Репозиторій ВТЕІ
id: 26495
Назва: Розвиток концепції споживчої лояльності у сучасному маркетингу (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОСВІТ», с.Стадниця, Вінницький район, Вінницька область)
Автори: Закревська Т. О.
Ключові слова: споживач, споживча лояльність, комплекс маркетингу, рівень споживчої лояльності, середній чек
Дата публікації: 2021-01-26 09:44:24
Останні зміни: 2021-01-26 09:44:24
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою дослідження є розкриття теоретичних та практичних аспектів формування та підтримання лояльності споживачів, за якими визначаються узагальнені критерії вибору програми лояльності для досліджуваного підприємства. Об’єкт дослідження – розвиток концепції споживчої лояльності у сучасному маркетингу. Предметом дослідження є покращення споживчої лояльності на ТОВ «Зерносвіт».
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26495
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 53 с.
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26495.pdf Розмір : 138846 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити