Репозиторій ВТЕІ
id: 27392
Назва: Управління маркетинговою політикою розподілу підприємства (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальність «Тростянецьхліб», смт Тростянець, Тростянецький район, Вінницька область)
Автори: Мороз С. С.
Ключові слова: маркетингова політика розподілу, канал розподілу, комплекс маркетингу, стратегія охоплення ринку, комплекс заходів розповсюдження
Дата публікації: 2022-01-12 09:13:18
Останні зміни: 2022-01-12 09:13:18
Рік видання: 2021
Аннотація: Мета кваліфікаційної роботи полягає у виборі ефективності каналів розподілу продукції ТОВ «Тростянецьхліб» та визначення шляхів покращення збутових заходів підприємства. Об’єкт дослідження – маркетингова політика розподілу ТОВ «Тростянецьхліб» на цільовому ринку. Предмет дослідження – теоретичні та практичні аспекти маркетингової політики розподілу ТОВ «Тростянецьхліб» на цільовому ринку. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у формуванні пропозиції щодо оптимізаційних заходів для ТОВ «Тростянецьхліб» на цільовому ринку. Практичне значення кваліфікаційної роботи полягає у проведені дослідження ефективності маркетингової політики розподілу ТОВ «Тростянецьхліб» на цільовому ринку, визначенні основних альтернатив її розвитку та оптимізації збутових заходів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27392
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2021. 60 с.
Розташовується в колекціях: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 27392.pdf Розмір : 177582 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити