Репозиторій ВТЕІ
id: 28134
Назва: GDPR та маркетингова стратегія в соціальних мережах
Автори: Поліщук І. І.
Ключові слова: GDPR, маркетингова стратегія, соціальні мережі
Дата публікації: 2023-01-05 11:55:11
Останні зміни: 2023-01-05 11:55:11
Рік видання: 2022
Аннотація: Сучасність вимагає від компаній ставили в пріоритет захист персональних даних споживачів ЄС у своїх операціях та процедурах. Соціальні медіа є ключовою формою прямого спілкування між підприємствами та споживачами, і тому виникає потреба в розумінні наслідків GDPR.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28134
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Підприємництво і маркетинг у формуванні національної безпеки за умов сучасних глобальних викликів : тези доп. екон. наук.-практ. форуму (м. Хмельницький, 1–3 груд. 2022 р.). Хмельницький, 2022. С. 197-200
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28134.pdf Розмір : 2401910 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити