Репозиторій ВТЕІ
id: 28236
Назва: Маркетингові технології у бренд-менеджменті підприємства (за матеріалами Товариства з обмеженою відповідальністю «ГТДС ГРУП», м.- Вінниця)
Автори: Касьяненко А. С.
Ключові слова: бренд, бренд-менеджмент, маркетингові технології
Дата публікації: 2023-02-17 12:02:49
Останні зміни: 2023-02-17 12:02:49
Рік видання: 2020
Аннотація: Метою дослідження є розвиток теоретичних та науково-практичних положень щодо розробки та реалізації маркетингових технологій у бренд-менеджменті підприємства. Відповідно до поставленої мети були визначені такі завдання: аналіз теоретичних аспектів сучасних маркетингових технологій; вивчення особливостей застосування маркетингових технологій у брендингу; провести аналіз розвитку брендингу підприємства і з’ясувати тенденції та умови впровадження бренд-орієнтованого управління в його діяльність; удосконалити науково-методичні підходи до формування бренду підприємства, дослідити роль маркетингових технологій у його формуванні; удосконалити науково-методичні підходи до створення маркетингових бренд-орієнтованих технологій підприємства; запропонувати науково-методичний підхід до оцінювання бренд-орієнтованих маркетингових технологій підприємства. Об’єктом дослідження є процеси застосування маркетингових технологій для формування бренд-орієнтованої системи управління підприємств. Предметом дослідження є теоретичні, науково-методичні та практичні засади становлення й розвитку маркетингових технологій при управлінні брендом підприємств.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28236
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020
Розташовується в колекціях: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28236.pdf Розмір : 63197 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити