Репозиторій ВТЕІ
id: 28596
Назва: Управління брендом підприємств ресторанного бізнесу (на матеріалах готельно-ресторанного комплексу «Drive Club»)
Автори: Руднік А. І.
Ключові слова: ресторанний бізнес, бренд, імідж, просування бренду, розвиток бренду
Дата публікації: 2023-06-20 13:00:19
Останні зміни: 2023-06-20 13:00:19
Рік видання: 2023
Аннотація: В кваліфікаційній роботі визначено поняття та сутність бренду підприємств ресторанного бізнесу; розглянуто процес створення бренду підприємства; досліджено підходи до оцінювання ефективності брендингу; проведено організаційно-економічну характеристику готельно-ресторанного комплексу; проведено оцінку впливу бренду ресторану при готелі на його конкурентоспроможність; обґрунтовано напрями підвищення ефективності просування бренду ресторану при готелі; розроблено пропозиції щодо удосконалення та розвитку брендингу досліджуваного закладу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28596
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 44 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28596.pdf Розмір : 756003 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити