Репозиторій ВТЕІ
id: 28747
Назва: Впровадження програми лояльності споживачів в діяльність закладів ресторанного бізнесу
Автори: Рябенька М. О.
Ключові слова: лояльність, програма лояльності, заклади ресторанного бізнесу
Дата публікації: 2023-07-07 10:23:17
Останні зміни: 2023-07-07 10:23:17
Рік видання: 2023
Аннотація: Формування лояльності є вагомим фактором успіху діяльності закладів ресторанного бізнесу. Під час розроблення програм не варто загострювати увагу й використовувати один-єдиний елемент, а слід продумати всю сукупність методик. Тоді їх періодичне чергування (знижок і бонусів, акцій або подарунків) дасть змогу уникнути звикання й втрати інтересу споживачів.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28747
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Туризм XXI століття: глобальні виклики та цивілізаційні цінності : тези доп. III Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23 трав. 2023 р. Київ, 2023. С. 212-214
Розташовується в колекціях: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28747.pdf Розмір : 23889070 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити