Репозиторій ВТЕІ
id: 28776
Назва: Маркетингова політика на підприємствах ресторанного бізнесу (на матеріалах ресторану «Арталь»)
Автори: Кірілова Д. С.
Ключові слова: маркетинг, маркетингова політика, конкурентоспроможність, ресторан, ресторанний бізнес
Дата публікації: 2023-07-10 16:19:07
Останні зміни: 2023-07-10 16:19:07
Рік видання: 2023
Аннотація: У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність та принципи маркетингової політики підприємств. Досліджено методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності підприємств ресторанного господарства. Охарактеризовано організаційно-економічну характеристику ресторану «Арталь» та надано оцінку ринків постачання. Здійснено аналіз маркетингової політики в досліджуваному закладі. Визначено напрямки поліпшення маркетингової політики у ресторані "Арталь" та економічно обгрунтовано доцільність шляхів покращення.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28776
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ ДТЕУ. 2023. 52 с.
Розташовується в колекціях: 2023/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28776.pdf Розмір : 1452240 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити