Репозиторій ВТЕІ
id: 28848
Назва: Розробка та впровадження стратегії формування лояльності споживачів в сфері ресторанного бізнесу (за матеріалами кав’ярні "Coffee Tower")
Автори: Онищук В. В.
Ключові слова: лояльність, споживач, ресторанний бізнес, стратегія
Дата публікації: 2023-07-11 13:01:21
Останні зміни: 2023-07-11 13:01:21
Рік видання: 2022
Аннотація: Метою дослідження є створення конкретного плану щодо підвищення якості послуг у кав’ярні "Coffee Tower", а також розробка послідовного алгоритму щодо підвищення лояльності відвідувачів закладу на основі аналізу існуючої стратегії формування лояльності відвідувачів кав’ярні.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28848
Тип видання: Кваліфікаційна робота, проєкт
Видавництво: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2022. 55 с.
Розташовується в колекціях: 2022/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 28848.pdf Розмір : 187625 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити