Репозиторій ВТЕІ
id: 29816
Назва: Інноваційні стратегії маркетингу в індустрії гостинності для підвищення конкурентоспроможності
Автори: Дубінчак Є. В., Кізюн А. Г.
Ключові слова: маркетинг, інноваційні стратегії, конкурентоспроможність, індустрія гостинності
Дата публікації: 2024-12-10 15:37:32
Останні зміни: 2024-12-10 15:37:32
Рік видання: 2024
Аннотація: У роботі відмічено, що інноваційні маркетингові стратегії – це нові та креативні підходи до маркетингу, які використовуються для підвищення конкурентоспроможності та успіху бізнесу в умовах постійних змін, високої конкуренції та еволюції ринкового оточення.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29816
Тип видання: Тези доповіді
Видавництво: Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні : зб. матеріалів ІІI Всеукр. наук.-практ.ї конф., м. Херсон-Кропивницький, 23 квіт. 2024 р. Херсон-Кропивницький : ХДАЕУ, 2024. С. 216-218
Розташовується в колекціях: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 29816.pdf Розмір : 1553929 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити