Репозиторій ВТЕІ
id: 26372
Назва: Маркетинговий потенціал: стратегічні орієнтири розвитку
Автори: Поліщук І.І., Коновал В.В., Середницька Л.П.
Ключові слова: маркетинговий потенціал, стратегія, стратегічне управління, клієнтоорієнтованість, рефлексивно-орієнтована концепція
Дата публікації: 2021-01-19 10:05:10
Останні зміни: 2021-01-19 10:05:10
Рік видання: 2019
Аннотація: У монографії досліджено теоретичні основи стратегічного управління маркетинговим потенціалом підприємства. Проведено оцінювання аналітичних складових стратегічного управління маркетинговим потенціалом підприємства. Встановлено та досліджено концептуальні підходи до управління маркетинговим потенціалом підприємств. Обґрунтовано стратегічні підходи щодо удосконалення управління маркетинговим потенціалом підприємств. Монографія призначена для науково-педагогічних працівників, науковців, керівників підприємств, здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26372
Тип видання: Монографія (видана в Україні)
Видавництво: : монографія. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2019. 284 с.
Розташовується в колекціях: Монографії/ ВТЕІ/
Ким внесений: Адміністратор
Файл : 26372.pdf Розмір : 574188 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Загально доступний

Збільшити