The Repository of VTEI
id: 25635
Title: Розробка методики проектування маркетингової підсистеми в системі стратегічного управління інноваціями
Authors: Завальнюк В.В.
Keywords: маркетингова підсистема, стратегічне управління, ступінь конкурентоспроможності, інноваційний проект, сегментація ринку
Date of publication: 2020-12-17 10:28:35
Last changes: 2020-12-17 10:28:35
Year of publication: 2016
Summary: У статті розроблено методику проектування маркетингової підсистеми в системі стратегічного управління інноваціями на підприємствах машинобудування. Визначено основні завдання підсистеми стратегічного управління маркетинговою інноваційною діяльністю, а також етапи, для реалізації яких необхідно виділяти в підсистемі маркетингу відповідні структурні елементи. Охарактеризовано вимоги та напрями, на які необхідно найбільше зосереджуватись у процесі дослідження. Визначено показник ступеня конкурентоспроможності технологій організації інноваційного проекту. Проаналізовано можливі варіанти сегментації ринку по товарах чи послугах.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25635
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Причорноморські економічні студії. 2016. № 7. С. 112-116
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 25635.pdf Size : 195395 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge