The Repository of VTEI
id: 25950
Title: Розроблення туристичного бренду дестинації м. Вінниці (за матеріалами туристичного агентства "Галопом по світу")
Authors: Шевчук М.М.
Keywords: туризм, бренд, брендинг, дестинація, просування бренду
Date of publication: 2021-01-05 10:12:10
Last changes: 2021-01-05 10:12:10
Year of publication: 2020
Summary: В роботі визначено теоретичні основи поняття "бренд" та методики оцінювання туристичного брендингу дестинації, визначено туристичний бренд міста як чинник підвищення його конкурентоспроможності, проаналізовано бренд міста в контексті стратегічного управління сферою туризму, оцінено туристичний брендинг Вінниці як інструменту формування позитивного іміджу міста.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=25950
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020. 57 с.
In the collections: 2020/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 25950.jpg Size : 154543 byte Format : Image jpg Access : For all

Enlarge