The Repository of VTEI
id: 26230
Title: Стратегії туристичних підприємств у межах туристичних центрів
Authors: Онищук Н.В.
Keywords: оцінки елементів ієрархії, побудова матриці парних порівнянь, розрахунок локальних ваг елементів, метод геометричної середньої, оцінки узгодженості, вага елементів, методи дистрибутивного та мультиплікативного синтезу
Date of publication: 2021-01-14 15:45:24
Last changes: 2021-01-14 15:45:24
Year of publication: 2016
Summary: Для вибору найбільш доцільного шляху реалізації стратегій «Екстенсивного
зростання», «Лазерного променя», «Фокусування» «Концентрованого
маркетингу» запропоновано застосовувати метод аналізу ієрархій. На
підставі виконання етапів вказаного методу визначено порядок виведення на
ринок ТЦ (туристичних центрів) Вінниччини, їх оптимальну спеціалізацію на
етапах екстенсивного та інтенсивного зростання, головну ідею місії,
покрокове впровадження ТПР (туристичних продуктів) і їх напрями
розвитку
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26230
Publication type: Стаття у нефаховому виданні
Publication: Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: Збірник наукових праць ІV Міжнародної науково-практичної конференції. Вінниця : Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. Ч. 2. С. 252-262
In the collections: Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26230.pdf Size : 387400 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge