The Repository of VTEI
id: 26232
Title: Моделювання стратегій диференціації та фокусування туристичних підприємств
Authors: Онищук Н.В.
Keywords: оцінки елементів ієрархії, побудова матриці парних порівнянь, розрахунок локальних ваг елементів, метод геометричної середньої, оцінки узгодженості, вага елементів, методи дистрибутивного та мультиплікативного синтезу
Date of publication: 2021-01-14 15:48:59
Last changes: 2021-01-14 15:48:59
Year of publication: 2015
Summary: Для вибору найбільш доцільного шляху реалізації стратегій «Екстенсивного зростання», «Лазерного променя», «Фокусування», «Концентрованого маркетингу» запропоновано застосовувати метод аналізу ієрархій. На підставі виконання етапів вказаного методу визначено порядок виведення на ринок ТЦ (туристичних центрів) Вінниччини, їх оптимальну спеціалізацію на етапах екстенсивного та інтенсивного зростання, головну ідею місії, покрокове впровадження ТПР (туристичних продуктів) і їх напрями розвитку.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26232
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Економіка. Управління. Інновації. 2015. Вип. № 1 (13). 12 с.
In the collections: Статті/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 26232.pdf Size : 573650 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge