The Repository of VTEI
id: 26304
Title: Інноваційно-інвестиційна складова маркетингового управління підприємствами харчової галузі
Authors: Довгань Ю.В.
Keywords: маркетинг, клієнтоорієнтованість, інновації, інвестиції, підприємство, харчова галузь
Date of publication: 2021-01-18 09:51:58
Last changes: 2021-01-18 09:51:58
Year of publication: 2020
Summary: В даній роботі висвітлено проблемні питання формування клієнтоорієнтованого маркетингового управління підприємствами харчової галузі на інноваційній основі. Наведено джерела інвестування інноваційної діяльності. Запропоновано маркетингові напрями розширення існуючих та пошуку нових джерел інвестування інноваційної діяльності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26304
Publication type: Стаття у нефаховому виданні
Publication: Актуальні проблеми ефективного соціально-економічного розвитку України: пошук молодих : зб. наук. пр. ІХ Всеукр. студ. наук.-практ. конф., м. Вінниця, 23 квіт. 2020 р. Вінниця, 2020. Вип. 95. С. 28-36
In the collections: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 26304.pdf Size : 334745 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge