id: | 26426 |
---|---|
Title: | Загальні закономірності підготовки фахівців у за кладах туристичної освіти німецькомовних країн Західної Європи |
Authors: | Самохвал О.О., Войнаровська Н.В. |
Keywords: | туристична освіта, вища освіта, німецькомовні країни, дуальна освіта, освітня інтернаціоналізація |
Date of publication: | 2021-01-22 12:24:54 |
Last changes: | 2021-01-22 12:24:54 |
Year of publication: | 2019 |
Summary: | У статті проведено аналіз систем туристичної освіти провідних країн Західної Європи, а саме Німеччини, Австрії, Швейцарії та Люксембургу, які об`єднанні у лінгвокраїнознавчу категорію «німецькомовні країни». Виявлено особливості інституційної та дисциплінарної складових професійної освіти в сфері туризму, визначено та охарактеризовано освітньо-кваліфікаційні рівні структурної моделі туристичної освіти, означено основні функції професійних закладів сфери туризму, окреслено особливості підготовки майбутніх фахівців в означених країнах. З`ясовано, що структурна модель туристичної освіти в означених країнах включає траєкторію отримання професійної кваліфікації, види навчальних закладів, спектр професійних спеціальностей та освітніх ступенів. Встановлено, що визначальною перевагою базової туристичної освіти в німецькомовних країнах є дуальна система підготовки майбутніх фахівців, що передбачає паралельне навчання в освітньому закладі та на туристичному підприємстві. Характерною особливістю вищої туристичної освіти є бінарна структура, в якій традиційний університетський сектор існує паралельно зі сектором неуніверситетської вищої освіти. Встановлено, що спільною ознакою систем туристичної освіти в німецькомовних країнах є гнучкість навчального процесу та узгодженість освітніх рівнів у професійних закладах. Визначено, що дотримання принципів послідовності та наступності, спрямованість на забезпечення майбутніх фахівців можливостями здобути належну фахову підготовку згідно з їх потребами і здібностями є базовими принципами неперервності освіти в сфері туризму. Доведено, що значна конкуренція організаторів туристичної освіти в німецькомовних країнах сприяє їх прагненню слідувати кращим міжнародним освітнім стандартам, постійній модернізація змісту фахової підготовки, а також співпраці у сфері вищої туристичної освіти з закладами-партнерами за межами Євросоюзу, що у підсумку інтенсифікує студентську мобільність і академічну активність. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=26426 |
Publication type: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Publication: | Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». 2019. №2 (29). С. 34–39 |
In the collections: | Статті/ Видання інших установ/ |
Published by: | Адміністратор |
File : 26426.pdf Size : 282910 byte Format : Adobe PDF Access : For all | |
|