The Repository of VTEI
id: 27211
Title: Економіко-організаційні проблеми формування стратегії розвитку маркетингу послуг в умовах нестабільного ринкового середовища готельно-ресторанного бізнесу
Authors: Постова В.В.
Keywords: готельно-ресторанний бізнес, стратегії розвитку, маркетинг послуг
Date of publication: 2021-09-22 09:32:20
Last changes: 2021-09-22 09:32:20
Year of publication: 2021
Summary: Визначено економіко-організаційні проблеми формування стратегії розвитку маркетингу послуг в умовах нестабільного ринкового середовища готельно-ресторанного бізнесу.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27211
Publication type: Тези доповіді
Publication: Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україн і: зб. наук. пр. I Всеукр. наук.-практ. конф., м. Херсон, 23 квіт. 2021 р. Херсон, 2021. С. 278-281
In the collections: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 27211.pdf Size : 988878 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge