The Repository of VTEI
id: 27240
Title: Бренд-менеджмент = Brand-management
Authors: Танасійчук А.М.
Keywords: бренд, брендинг, бренд-менеджмент, управління брендами, стратегії розвитку портфеля брендів
Date of publication: 2021-10-04 16:29:17
Last changes: 2021-10-04 16:29:17
Year of publication: 2020
Summary: Метою викладання дисципліни "Бренд-менеджмент" є формування у здобувачів вищої освіти сучасної системи поглядів, спеціальних знань та вмінь у сфері управління брендами, розуміння концептуальних засад системного управління діяльністю у сфері брендингу, набуття умінь підготовки і прийняття управлінських рішень у цій галузі діяльності, які дали б можливість використовувати методологію та інструментарій бренд-менеджменту у майбутній діяльності щодо ефективного досягнення стратегічних та оперативних цілей підприємства. Предметом вивчення дисципліни є концептуальні положення, принципи, функції та закономірності управління діяльністю організації щодо формування, розвитку та підтримки портфеля брендів підприємства.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27240
Publication type: Робоча програма
Publication: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 23 с.
In the collections: Робочі програми/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27240.pdf Size : 294588 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge