| id: | 27300 | 
|---|---|
| Title: | Конструктивний потенціал гібридної форми навчання у сучасному освітньому просторі вищої школи | 
| Authors: | Осаульчик О. | 
| Keywords: | Гібридна освіта, змішане навчання, вища школа, традиційний підхід, онлайн ресурси | 
| Date of publication: | 2021-10-21 17:38:12 | 
| Last changes: | 2021-10-21 17:38:12 | 
| Year of publication: | 2021 | 
| Summary: | Стаття висвітлює можливості впровадження гібридної системи освіти як альтернативі традиційній освітній моделі у вищій школі. Обгрунтовано доцільність переходу до гібридної форми навчання як до інноваційної і максимально оптимальної у сучасному освітньому просторі. Доцільність гібридного навчання актуалізується у гнучкій взаємодії її трьох невід’ємних елементів: традиційного підходу, самостійної роботи та обов’язкового використання онлайн матеріалів. Доведено, що гібридна форма навчання є досить гнучкою, що забезпечує індивідуалізацію навчального процесу та дозволяє викладачу виробити власний алгоритм взаємодії зі студентом. У контексті дослідження акцентовано увагу на доцільності багатофункціонального використання освітніх платформ у вищій школі, що стає можливим за умови проведення відповідних тренінгів або курсів для викладачів | 
| URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27300 | 
| Publication type: | Стаття у наукових фахових виданнях України | 
| Publication: | Соціально-політичні, економічні та гуманітарні виміри європейської інтеграції України: збірник наукових праць IX Міжнародної науково-практичної конференції (14-16 вересня 2021р.). Ч. IV. С. 190-197. | 
| In the collections: | Публікації/ Міжнародні конференції/ Конференції/ ВТЕІ/ | 
| Published by: | Адміністратор | 
| File : 27300.pdf Size : 451657 byte Format : Adobe PDF Access : For all | |
|  | |