The Repository of VTEI
id: 27372
Title: Використання геиміфікації та ігор в програмах лояльності
Authors: Поліщук І.І.
Keywords: Ключові слова: гейміфікація, ігри, програма лояльності, бренд, емоції, винагорода, прихильність, відданість
Date of publication: 2022-01-10 15:21:15
Last changes: 2022-01-10 15:21:15
Year of publication: 2021
Summary: Вступ. Ключовим елементом програм лояльності є стимулювання утримання споживачів, в свою чергу, на цей процес впливає значна кількість чинники, таких як якість обслуговування, розташування торговельного підприємства та пропозиція продукції. У концепції маркетингу взаємовідносин утримання споживачів розглядається як основа довгострокової прибутковості підприємства.
Метою написання статті є формування чіткого уявлення щодо використання гейміфікації та ігор у програмах лояльності, виокремлення вигід бізнес-структур від використання захоплюючих групових ігор в програмах лояльності.
Результати. У статті висвітлено питання використання гейміфікації та ігор в програмах лояльності. Згруповано основні факти, пов’язані із лояльністю споживачів на основі результатів маркетингових досліджень, визначена відмінність між поняттями гри та гейміфікації. Також автором визначено фактори впливу на використання ігор в програмах лояльності. На основі маркетингових досліджень представлені основі емоційні причини долучення гравців до відео/ комп`ютерних ігор. Визначено перелік вигод бізнес-структур від використання групових ігор в програмах лояльності.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27372
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Український журнал прикладної економіки. 2021. Т. 6. № 2. С. 293–298.
In the collections: Статті / Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 27372.pdf Size : 384838 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge