The Repository of VTEI
id: 27373
Title: CRM-система як основа формування споживчої лояльності
Authors: Поліщук І.І.
Keywords: Ключові слова: CRM-система, споживча лояльність, взаємовідносини з клієнтами, конкурентоспроможність, клієнтоорієнтованість
Date of publication: 2022-01-10 15:22:05
Last changes: 2022-01-10 15:22:05
Year of publication: 2021
Summary: Стаття присвячена темі застосування системи управління взаємовідносинами з клієнтами, як однієї із основних
елементів підвищення лояльності споживачів. У статті детально розглядаються алгоритми та ключові моменти
впровадження CRM-системи, її переваги та недоліки. Визначено можливості автоматизації бізнес-процесів за
допомогою даної системи. Розглянуто причини, які вимагають впровадження та використання CRM.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27373
Publication type: Стаття у наукових фахових виданнях України
Publication: Економічний журнал Одеського політехнічного університету. 2021. № 3(17). С. 76-80.
In the collections: Статті / Видання інших установ/
Published by: Адміністратор
File : 27373.pdf Size : 946931 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge