id: | 27855 |
---|---|
Title: | Технології неформальної освіти: європейський та вітчизняний досвід |
Authors: | Ковальчук С.В., Мартинова Л.Б., Танасійчук А.М. |
Keywords: | формальна освіта, неформальна освіта, жорсткі (спеціальні) навички – hard skills, м’які (універсальні) навички – soft skills, функціональна грамотність (functional literacy), класифікація універсальних компетенцій (soft skills) |
Date of publication: | 2022-09-05 17:15:27 |
Last changes: | 2022-09-05 17:15:27 |
Year of publication: | 2021 |
Summary: | У статті здійснено акцент на необхідності формування гнучких навичок випускників закладів вищої освіти через систему неформальної освіти. Це спрямовує підприємства, що надають освітні послуги, на подолання прогалин у формуванні гнучких навичок з врахуванням цілей сталого розвитку в глобальному масштабі. Розглянуто передумови виникнення сучасної освітньої категорії «безперервна освіта». Визначено відмінності неформальної та формальної освіти, визначено ознаки неформальної освіти. Проведено аналіз ключових компетентностей, які формуються в процесі неформального навчання. Узагальнено підходи до формування універсальних навичок та розроблено класифікацію універсальних компетентностей (soft skills), які змінюються адекватно вимогам часу. Доведено, що для підвищення конкурентоспроможності учасників освітнього простору до працевлаштування необхідно налагоджувати взаємодію формальної, неформальної та інформальної освіти. |
URI: | http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27855 |
Publication type: | Стаття у наукових фахових виданнях України |
Publication: | Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 1. С. 33-38 |
In the collections: | Статті/ Видання інших установ/ |
Published by: | Адміністратор |
File : 27855.pdf Size : 544933 byte Format : Adobe PDF Access : For all | |
|