The Repository of VTEI
id: 27858
Title: Маркетинговий аналіз = Marketing analysis
Authors: Поліщук І.І.
Keywords: маркетинговий аналіз, мікросередовище підприємства, величина продажів, товарна політика, цінова політика, збутова політика, комунікаційна політика, маркетингові ризики
Date of publication: 2022-09-06 13:01:45
Last changes: 2022-09-06 13:01:45
Year of publication: 2022
Summary: Метою вивчення дисципліни «Маркетинговий аналіз» є формування у здобувачів освітнього ступеня «магістр» необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері управління маркетинговою діяльністю підприємства, вироблення вмінь та навичок упровадження та використання інструментів маркетингового аналізу з урахуванням його особливостей.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27858
Publication type: Робоча програма
Publication: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2022. 19 с.
In the collections: Робочі програми/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27858.pdf Size : 336964 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge