The Repository of VTEI
id: 27859
Title: Маркетинговий аналіз = Marketing analysis
Authors: Поліщук І.І.
Keywords: маркетинговий аналіз, мікросередовище підприємства, величина продажів, товарна політика, цінова політика, збутова політика, комунікаційна політика, маркетингові ризики
Date of publication: 2022-09-06 13:14:49
Last changes: 2022-09-06 13:14:49
Year of publication: 2022
Summary: Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «Маркетинговий аналіз» розроблені відповідно до робочої програми дисципліни і призначені для здобувачів освітнього ступеня «магістр» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг», освітньої програми «Маркетинг». Метою вивчення дисципліни «Маркетинговий аналіз» є формування у здобувачів освітнього ступеня «магістр» необхідних теоретичних знань та практичних навичок у сфері управління маркетинговою діяльністю підприємства, вироблення вмінь та навичок упровадження та використання інструментів маркетингового аналізу з урахуванням його особливостей.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27859
Publication type: Методичні вказівки
Publication: : метод. рек. до самост. роб. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ ДТЕУ, 2022. 24 с.
In the collections: Методичні матеріали/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27859.pdf Size : 299304 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge