The Repository of VTEI
id: 27892
Title: Маркетинг послуг = Service marketing
Authors: Поліщук І.І., Середницька Л.П.
Keywords: послуга, підприємства сфер послуг, асортиментна політика, цінова політика, політика просування, політика розповсюдження, інноваційна політика, позиціонування послуг
Date of publication: 2022-09-09 13:41:42
Last changes: 2022-09-09 13:41:42
Year of publication: 2020
Summary: Метою вивчення дисципліни «Маркетинг послуг» є підготовка здобувачів вищої освіти до рівня, за допомогою якого вони здатні оволодіти методами вивчення та прогнозування кон'юнктури ринку послуг і розробляти, виходячи з цього, стратегію розвитку операцій підприємств, які виробляють або продають послуги.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=27892
Publication type: Робоча програма
Publication: : робоча програма. Вінниця : Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2020. 21 с.
In the collections: Робочі програми/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 27892.pdf Size : 336455 byte Format : Adobe PDF Access : Only for VTEI users

Enlarge