The Repository of VTEI
id: 28237
Title: Формування стратегії просування бренду підприємства на високотехнологічному ринку (за матеріалами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІПЕРХОСТИНГ», с. Северинівка, Жмеринський район, Вінницька область)
Authors: Пневський В.В.
Keywords: бренд, бренд-менеджмент, просування бренду
Date of publication: 2023-02-17 12:09:09
Last changes: 2023-02-17 12:09:09
Year of publication: 2020
Summary: Метою дослідження є аналіз процесу формування стратегії просування бренду підприємства на високотехнологічному ринку. Основним завданням є дослідження впливу стратегії просування бренду на підвищення його конкурентоспроможності на сучасному високотехнологічному ринку, на прикладі діяльності ТОВ «Гіперхостинг». Дослідження сильних та слабких сторін компанії, можливостей розширення ринкового сегменту за рахунок посилення бренду, розробка пропозицій щодо покращення ефективності використання інструментів просування бренду. Об’єктом дослідження є процес формування стратегії просування бренду на сучасному високотехнологічному ринку. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування стратегії просування бренду та шляхи підвищення ефективності їх використання.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=28237
Publication type: Кваліфікаційна робота, проєкт
Publication: : кваліфікаційна робота. Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ. 2020
In the collections: 2021/ Кваліфікаційні роботи, проєкти/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 28237.pdf Size : 186767 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge