The Repository of VTEI
id: 29369
Title: Формування бренду туристичної дестинації як фактор регіональної політики
Authors: Кізюн А. Г.
Keywords: туристична дестинація, бренд туристичної дестинації, брендинг, імідж, інструменти, регіональна політика
Date of publication: 2024-06-14 11:32:04
Last changes: 2024-06-14 11:32:04
Year of publication: 2023
Summary: В статті проаналізовано сутність та значення бренду туристичної дестинації, розглянуто інструменти для формування ефективного іміджу туристичної дестинації, подано алгоритм формування бренду туристичної дестинації, доведено, що бренд туристичної дестинації є важливим фактором регіональної політики.
URI: http://ir.vtei.edu.ua/card.php?id=29369
Publication type: Збірник наукових праць
Publication: Індустрія гостинності: стан, тенденції та тренди розвитку : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Вінниця, 19 жовт. 2023. Вінниця, 2023. С. 94-102
In the collections: Публікації/ Всеукраїнські конференції/ Конференції/ ВТЕІ/
Published by: Адміністратор
File : 29369.pdf Size : 863654 byte Format : Adobe PDF Access : For all

Enlarge